Panini_sibpaneeri_shirin

غذای گیاهی!پلی فنول ها از دیابت جلوگیری می کنند.

برای باکتریهای دستگاه گوارش مفیدند.

با دارا بودن پکتین مسئول سلامتی قلب و عروق بوده و منبع غنی ای از فیبر می باشند.

ضد آسم! مطالعات جدید نشان می دهند که دریافت سیب اضافی ممکن است با کاهش خطر اسم مرتبط باشد.

بنابراین، منتظر چه هستید؟ سیب را در سبد غذایی کودکانتان بگنجانید.یک روش ساده برای مزه دار کردن ساندویچ های پنیری، درست کردن پانینی سیب است.ما گرم سرو می کنیم اما می توان آن را نیز بصورت ساندویچ برای مدرسه درست کرد.می توانید صبح آن را پخته و بصورت سرد سرو کنید.شما می توانید هر گونه موادی را در ساندویچ ها بکار برید.

بنابراین،ما تصمیم گرفتیم با سیب ها پانینی پنیری درست کنیم.خیلی ساده بود.

سیبها را پوست گرفته و بریدیم

نان ها را برش زدیم

ماهیتابه پانینی را با اسپری مخصوص اسپری زدیم

پنیر را لایه لایه کرده و لایه های سیب و نان قرار دادیم

و سپس پختیم تا زمانی که پنیر آب شد و نان سرخ شد

ترجمه شده از سايت :superhealthykids.com

دسته: میوه   منتشر شده در سه شنبه, 29 بهمن 1392 07:52  نوشته شده توسط پریسا   بازدید: 1639 Tags: چاپ

تمام حقوق برای نوشیدنی دات آی آر محفوظ است Copyright @ 2014

این وب سایت در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است sitemap

آشپزها

 logo-samandehi

استفاده از مطالب,عكس و ايده ها در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر نام نوشیدنی - Nooshidani.ir و درج لینک فعال به مطلب مبدا مجاز است درغير اين صورت طبق ماده 12 قانون جرايم رايانه اي پيگيري قانوني خواهد شد