badam_va_zardalo_sobhane

یکی از محبوب ترین کتابهای من سالمترین غذاهای جهان نوشتهء جوج ماتلجان است.بیش از 900 صفحه است که غذاها را به میوه جات، سبزیجات، غلات، گوشتها، حبوبات و فیبرها دسته بندی کرده است.هر غذا  با توضیح آن ، ایده های نگهداری، و ایده های دستور پخت برای هر یک3 تا 5 صفحه است.گرچه یک کتاب آشپزی نیست اما من از آن برای آشپزی استفاده می کنم.

این دستور در بخش مربوط به زردآلوها آمده است.مادرم یک جعبه پر از زردآلو به ما داد و من برای اولین بار سعی کردم خشکشان کنم.

دکه های اغذیه زردآلو:

عسل خامه ای: نصف پیمانه

کره یا روغن بادام:نصف پیمانه

عصاره بادام:یک و یک دوم ق غ

این مواد را با هم در یک کاسه با قاشق مخلوط کنید و در مواد زیر بریزید:

زردآلوی خرد شده خشک:1 پیمانه

گرانولا:نصف پیمانه

خلال بادام :نصف پیمانه

همه را با هم خوب مخلوط نموده در تابه بفشارید و در یخچال بگذارید.

عصاره بادام واقعا این چیزها را خوشمزه می کند.بچه ها می خورند، ولی من فهمیدم که اینا بد نیستند، فکر کنم بهتر از این است که خوب نباشند. درسته؟

من آرشیو را چک کردم و نمی توانم باور کنم که هیچ پستی در مورد فوائد زردآلو ندارم.

غنی از بتاکاروتن و بتا کریپتوزانتین (طلیعه دار ویتامین A)

فقط هر زردآلو 17 کالری دارد

زردآلوهای خشک سرشار از منیزیم می باشند

ترجمه شده از سايت :superhealthykids.com

ترج

دسته: میوه   منتشر شده در پنج شنبه, 01 اسفند 1392 23:32  نوشته شده توسط Armin   بازدید: 5453 Tags: چاپ

تمام حقوق برای نوشیدنی دات آی آر محفوظ است Copyright @ 2014-2019

این وب سایت در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است sitemap

logo-samandehi

استفاده از مطالب,عكس و ايده ها در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر نام نوشیدنی - Nooshidani.ir و درج لینک فعال به مطلب مبدا مجاز است درغير اين صورت طبق ماده 12 قانون جرايم رايانه اي پيگيري قانوني خواهد شد